2024-12-16
Koniec roku to również koniec realizacji trzyletniego zadania „Wsparcie działań misyjnych i rozwoju instytucjonalnego Fundacji WyspArt", w ramach PROO. Przez ten czas udało nam się bardzo wiele zrobić – przygotowaliśmy ważne dla fundacji dokumenty: Plan Strategii Rozwoju Organizacji oraz Plan Promocji, Fundraisingowy i Marketingowy i wdrażaliśmy je przez kolejne lata. Zaprojektowana została księga znaków - system identyfikacji wizualnej, umożliwiająca realizację planów.
Przygotowaliśmy teksty na nową stronę internetową, oferty działań i warsztatów, które przyciągnęły wiele uczestniczek i uczestników. Stworzyliśmy listy miejsc, gdzie moglibyśmy promować artystów - galerii sztuki, targów sztuki i festiwali artystyczne. Powstało konto na Instagramie https://www.instagram.com/fundacja_wyspart/
Zaprezentowaliśmy polskie szkło artystyczne na międzynarodowych targach sztuki w Genui.
Wszystkie te działania wzmocniły Fundację i jej wizerunek i pozwolą nam kontynuować naszą aktywność – przybliżać sztukę ludziom i polską sztukę światu!