2023-12-29
W 2023 roku trwała realizacja trzyletniego zadania „Wsparcie działań misyjnych i rozwoju instytucjonalnego Fundacji WyspArt", w ramach PROO. W tym roku skupiliśmy się na działaniach promocyjnych i wdrażaniu przygotowanych wcześniej dokumentów – Planu Strategii Rozwoju Organizacji, Planu Promocji, Fundraisingowego i Marketingowego.
Przygotowaliśmy teksty na nową stronę internetową, oferty działań i warsztatów. Stworzyliśmy listy miejsc, gdzie moglibyśmy promować artystów - galerii sztuki, targów sztuki i festiwali artystyczne. Powstało konto na Instagramie https://www.
Przygotowywaliśmy się do wyjazdu na międzynarodowe targi sztuki, które odbędą się w Genui w przyszłym roku.
Promocja działań, wzmocnienie wizerunku Fundacji są niezbędne do zbudowania silnej i rozpoznawalnej marki, także zgromadzenia odbiorców działalności odpłatnej. Po zakończeniu działań w projekcie (PROO), osoba odpowiedzialna za promocję będzie się zajmowała wdrożeniem planu promocji opracowanym w Strategii Rozwoju Organizacji.